Stranice

četvrtak, 11. listopada 2012.

Temperatura i vlaga

Danas je dan onako nekako čudan, bez pravog sunca, tek se kroz oblake može vidjeti blijedi krug, bez pravog sjaja.
Stigao je onaj digitalni termo-higrometar sa sondom.

Prvo zapažanje je da obični termometar u sjeni pokazuje 14°C, dok je unutar malog plastenika koji je na otvorenom 21,5°C. Znači da i od ovog slabog sunca može prikupiti i sačuvati 6-7°C. Zgodno.
Vlažnost unutar plastenika je oko 80% đšto mi se čini dobro.

Sad me opet tjera da malo eksperimentiram i da probam one teorie sa svijećom u limenci. Zanima me za koliko stupnjeva može svijeća podići temperaturu. Jedna obična svijeća u staklenci uspjela je u deset minuta zagrijati prostor na 22,7°C takle za cjelih 1,3 više, i tu je sve stalo.

Definitivno ideja ne valja i to iz više razloga. Prinos temperature je gotovo zanemariv, za hladnijeg vremena će vjerojatno biti i manji. Svijeće za taj svoj jalovi rad troši kisik i suši zrak, niti to mi nije ok. I na kraju, ne želim ni misliti o opasnosti od požara. Dakle svijeća više nije in, to ste znali, ali ja sam se morao uvjeriti sam.

Nema komentara:

Objavi komentar