Stranice

srijeda, 12. rujna 2012.

Nakon 50 dana

I raste to korijenje, ne pretjerano brzo, ali ipak. Danas sam nalo navlažio  mahovinu iznutra kroz za to pripremljenu rupu u foliji. Za svaki slučaj.

I nadalje nisam siguran kako će priča završiti, no sve sam bliži ideji da ovaj air-layer doradim dodavanjem još mahovine, te zaštitom preko zime.

Nakon 50 dana - jača strana
U potrazi za informacijama kako to napraviti, naišao sam da je dobra ona anti-stress ambalažna folija s mjehurićima, ali mi se više sviša ideja s filcom. Vjerujem da je dobra ideja oko airlayera smotati onaj sivi vodoinstalaterski filc u dva tri sloja te ga dodatno zaštititi folijom da ne kisne.

To bi trebalo zaštititi korijenje od niskih temperatura (ako ih uopće bude), pa će početkom vegetacije korijenje biti spremno za odvajanje. I ovdje nisam skroz siguran zbog one rane cvatnje (prije listanja), pa vjerujem da trebam pogoditi trenutak prije cvatnje kako bi sve bilo u redu.

Nadam se da ću za godinu dana ovdje moći objaviti i neke fotke koje će biti bliže konačnom cilju.

Malo sam promatrao i tu cijelu granu, ali ne vidim ništa pametno dok visi ovako ukosu i puna je granja po sebi. Izgleda da će se nekakva vizija početi 'prikazivati' tek kad to bude u posudi.
Nakon 50 dana - slabija strana

Pisao sam prije kako se korijen ne razvija jednako brzo s obje strane no izgleda da je slabija strana počela sustizati onu bolju, sve u svemu dobro izgleda. Rado bih vidio kako se korijenje grana iz mjesta reza ali ću se i za to morati strpiti jer nije uputno sad čačkati po korijenju.

Eto, još nisam ni pošteno počeo a već treba biti strpljiv. A počeo sam biti, jer da nisam već bih sad granu odvojio u posadio u nešto tek da vidim što će se dogoditi. No, ajmo biti sigurni. Prvi mali cilj je dovršiti ovaj air-layer (prvi koji sam radio i napraviti da se ta grana primi pa da postane nekakav startni materijal. A onda tek dolaze nevoje s stablom i ostalim. Za to ima vremena. Sigurno još desetak godina.

Eti, niti sam izmislio air-layering niti sam stručnjak za to. Možda sam dodao malo nečeg svog da bi popunio rupe u znanju. Tako dugo dok je ovo živo i razvija se u željenom smjeru nemam razloga biti nezadovoljan.


Nema komentara:

Objavi komentar